Mentenanta Turbosuflantei – Capitolul 4

Mentenanta turbosuflantei
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Acesta este un ghid general de trucuri pentru a scoate turbosuflanta de pe vehicul. Nu voi intra in instructiuni specifice privind fiecare vehicul in parte, dar voi atinge punctele importante pentru a ajuta in aceasta privinta. Daca scoateti turbosuflanta pentru a o trimite in service, demontati numai ceea ce este necesar pentru a scoate turbosuflanta. Elemente cum ar fi actuatorul mecanic (vacuum), cot de evacuare, senzorul de O2 si liniile de racire pot fi lasate pe turbocompresor, le vom remonta bucurosi ulterior reparatiei.

Asigurati-va ca ati acoperit orice orice intercooler, filtru de aer sau alte deschideri care vor sa ramâne instalate pe masina cu banda pentru a impiedica contaminarea sistemului.

In primul rând, incepeti cu un motor rece si urmati toti pasii gasiti in cartea de service OEM. Un truc pentru elibera un surub incapatânat din conexiunile laterale de evacuare de pe turbocompresor – inainte de a incerca orice varianta de desurubare prin forta, foloseste un ciocan si o surubelnita plata. De-a lungul timpului piesele vor rugini si coroda intre elementele de fixare si galeria sau carcasa. Acordarea fiecare dintre aceste suruburi un soc cu ciocanul si surubelnita plata va ajuta desfacerea acestei coroziuni, permitând slabirea cu usurinta. Dupa ce ati folosit ciocanul, folositi lichide penetrante pe suprafata suruburilor. Se lasa lichidul sa isi faca treaba pentru cel putin 20 de minute si folosind apoi forta, rotind alternant cand intr-o directie cand intr-alta si pulverizand din cand in cand cate un pic de lichid pe suruburi, acestea se vor desuruba intr-un final. In felul acesta vei evitaruperea suruburilor sau deteriorarea filetelor.

Daca instalati turbosuflanta pe un nou motor, asigurati-va ca se pune accent pe determinarea daca sistemul de filtrare a uleiului, filtreaza efectiv uleiul inainte de a ajunge la turbosuflanta. Contaminarea turbosuflantei cu ulei ce lubrifiaza pentru prima oara un motor nou va distruge rapid lagarele noului turbocompresor. Instalarea unui pre-filtru in linia de alimentare cu ulei, impreuna cu un magnet puternic pus pe corpul filtrului de ulei va asigura o aprovizionare curata de ulei pentru noul turbocompresor.

Vom adauga sfaturi continuu la aceasta sectiune, in cazul in care exista ceva ce doriti sa vedeti detaliat, va rugam sa ne contactati!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *