Reparatie turbosuflanta BMW E90, 2008

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Astazi vom prezenta o interventie asupra unei turbine provenind de la un BMW model E90 diesel, anul de fabricatie 2008. Proprietarul masinii reclama faptul ca autoturismul nu are putere, “nu mai trage”. La desfacerea turbinei am constatat faptul ca galeria este foarte uzata, de asemenea am descoperit ca garniturile au fost dublate cu silicon, probabil pentru o etanseizare mai buna, lucru inadecvat pentru o turbina auto. In interior am gasit resturi de silicon care au  obturat gaura de ungere a turbinei.

O alta problema identificata a fost aceea ca unele parti in lucru ale turbinei au fost sablate de cel care a intervenit anterior la aceasta turbina. Acest lucru este total neindicat deoarece pulberea de sablare produce suprafete neuniforme la nivel de microni, care la randul lor duc in timp la aparitia de joc atat axial cat si radial al axului turbinei.

In concluzie au trebuit sa fie schimbate galeria si kitul turbinei (admisie, portsegmenti, segmenti, platou, garnituri).

La final, dupa montarea turbinei cu  piesele noi, am efectuat testul de echilibrare, si din nou, testul a iesit foarte bine!

Efectuarea testului de echilibrare a turbosuflantei
Efectuarea testului de echilibrare a turbosuflantei
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

You may also like...