Reparatie Turbina Brasov

Reparatii Turbine Brasov
Reparatii Turbine Brasov

In atelierul Robnec au loc toate tipurile de operatiuni ce includ reparatiile si reconditionarile de turbosuflante. Aceasta operatiune este o operatiune standard ce se desfasoara in service-ul Robnec. In fiecare zi, specialistii Robnec se confrunta cu multe probleme pentru a putea face pana la capat reconditionarile. Astfel misiunea Robnec este urmatoarea: reparatie turbina de orice dimensiuni, inclusiv camioane si utilaje agricole. Pentru a putea face reconditionarea turbinei, trebuie respectate anumite procedee pentru a putea pune un diagnostic concret.

Primul pas pentru a face reparatia este de a pune un diagnostic exact. Diagnosticul exact consta in analizarea fiecarei componente a turbosuflantei pentru a vedea care sunt cauzele care au generat avariile. Ulterior, pentru ca reconditionarea turbinei sa fie realizata, piesele uzate sunt inlocuite cu piese inlocuite. Piesele unei turbosuflante sunt urmatoarele: ax, compresor, corp, kit de reparatii. Kit-ul de reparatii este esential pentru ca turbosuflanta sa functioneze la parametrii optimi. De exemplu, cea mai importanta componenta a turbosuflantei poate fi vizualizata mai jos. Aceasta are uzura accentuata ce este pronuntata de liniile galbene de pe acesta.

Axul turbinei Brasov
Axul turbinei

Reparatie turbina Brasov

Specialistii Robnec au misiunea de a crea miezul unei turbosuflante pentru ca aceasta ulterior sa fie testata pe dispozitiv special pentru echilibrarea acestuia. Pentru a determina care sunt parametrii optimi ai unei turbosuflante, bancul de echilibrare creeaza un test intre parametrii 0 si 1, care arata calitatea reconditionarii turbosuflantei. Reconditionarea turbinei este realizata pana la final numai cand aparatul „accepta” aceasta reparatie. Acest aparat poate fi vazut in imaginea de mai jos.

Reparatie turbina Brasov
Reparatie turbina Brasov

In general, principalele motive pentru care turbosuflanta se defecteaza sunt generate de lubrifierea uleiului precara. Uleiul trebuie schimbat in functie de recomandarea reprezentantei, in general intre 10.000-15.000 de kilometri, iar calitatea acestuia trebuie sa fie superioara. Totodata, mersul cu autovehiculul trebuie sa fie la turatii optime, asta inseamna ca si mersul subturat poate duce la uzuri accentuate la nivelul turbosuflantei. Astfel, aceasta operatiune standard a fost finalizata, iar misiunea Robnec: reparatie turbina s-a incheiat!

Pentru mai multe detalii legate de alte reparatii, puteti accesa urmatorul link:

https://www.robnec.ro/turbine-reparate/

You may also like...