Reparatii Turbine Ploiesti

Reparatii Turbine Ploiesti
Reparatii Turbine Ploiesti

Reparatia turbosuflantelor este la mare cautare deoarce incepand cu anii 2010, din ce in ce mai multe turbosuflante inclusiv pe benzina au inceput sa aibe turbosuflanta. Turbina este o componenta esentiala ce ofera masinii un boost de eficienta si putere de 20-30%. Misiunea Robnec este clara: reparatii turbine in Ploiesti.

Din punct de vedere al duratei de viata al turbosuflantei, aceasta este facuta din fabrica sa reziste pana la 100.000-150.000 de kilometri. In mod evident, este esential modul in care soferul isi conduce masina. Totodadata, schimbul de filtre si ulei la 10.000-15.000 de kilometri este alta indicatie care trebuie respectata cu strictete.

In caz contrar, turbosuflanta se va defecta intr-un ritm mult mai accentuat. Cei mai multi clienti nu asteapta ca presiunea uleiului sa ajunga la valoarea de 90 de grade. Astfel, lubrifierea uleiului reprezinta o problema grava. Turbosuflanta poate ajunge la 160.000 de rotatii pe minut, acest lucru cauzand probleme foarte mari, in lipsa uleiului. Procesul de reparatii turbine este foarte complex. O turbosuflanta consta in urmatoarele componente: ax, corp, compresor, kit de reparatii, galerie si geometrie variabila (nu toate).

Robnec este unatelier de prestigiu ce ofera un serviciu complet. Clientul poate ajunge in atelierul Robnec, unde poate beneficia de demontare/montare turbosuflanta pentru orice dimensiuni. In imaginea de mai jos, se poate vedea masina ridicata pe elevator, dar si turbosuflanta extrasa din masina.

Reparatii turbine Ploiesti
Reparatii turbine Ploiesti
Reparatii turbine Ploiesti
Reparatii turbine Ploiesti

Reparatii turbine Ploiesti

Reconditionarea turbinei este intr-adevar un proces foarte complex ce nu poate fi foarte usor modificat. Orice pas care nu este respectat cu strictete poate duce la o reconditionare a turbosuflantei incomplete. Urmatorii pasi sunt:

  1. Dupa ce turbosuflanta este demontata, aceasta este necesar sa fie verificata dupa urme de ulei, dar si de alte uzuri pe la galerie, corp, dar si vacuum. Din cauza lipsei uleiului, aceste componente pot fi gaurite, iar reparatia lor se complica.
  2. Ulterior, reconditionarea turbinei continua prin dezasamblarea turbosuflantei pe componente. Fiecare componenta in parte este analizata, iar in aceasta parte al procesului, trebuie pus un diagnostic cu exactitate. Acest diagnostic ii va transmite clientului exact cauzele care au determinat defectarea turbosuflantei.
  3. Dupa ce diagnosticul este pus, piesele uzate trebuie inlocuite cu piese noi care vor forma miezul nou al turbosuflantei.
  4. In procesul de reparatii turbine, miezul este testat pe dispozitivele acreditate echilibrarilor turbosuflantelor. Graficul de pe test trebuie sa se incadreze intre parametrii 0 si 1, altfel echilibrare nu este efectuata cu succes. Specialistii Robnec trebuie sa pozitioneze piesele in asa fel incat acest proces sa fie finalizat.
  5. Ultimul pas costa in asamblarea miezului impreuna cu galeria turbosuflantei, iar reconditionarea turbinei este finalizata. Clientul primeste 12 luni garantie, iar misiunea Robnec: reparatii turbine in Ploiesti a fost finalizata! In imaginile de mai jos, se pot vedea dispozitivele acreditate reconditionarii turbosuflantelor.
Reconditionare turbina Ploiesti
Reconditionare turbina Ploiesti
Reconditionare turbina Ploiesti
Reconditionare turbina Ploiesti

Pentru mai multe detalii, puteti accesa si urmatorul link in care se pot vizualiza alte reparatii ce au fost facute in atelierul Robnec:

https://www.robnec.ro/turbine-reparate/

You may also like...