Reparatie turbina Kia Sorento 2.5 CRDi 2008
Atelierul Robnec este specializata in reconditionarea turbosuflantelor de Kia, inclusiv Kia Sorento, cu motorizare 2.5 CRDi, an de fabricatie 2008. Misiunea Robnec este urmatoarea: reparatie turbina Kia Sorento 2.5 CRDi 2008. Turbosuflanta este o piesa esentiala din proximitatea motorului.
Robnec ofera un serviciu complet. Ce este un serviciu complet? Robnec ofera demontarea turbosuflantei, reconditionarea turbinei si montarea turbosuflantei. Reconditionarea turbinei nu poate fi efectuata pe autovehicul, astfel acesta trebuie intai demontata de pe vehicul. Ulterior, aceasta a fost analizata in detaliu de catre specialistii Robnec.
Robnec ofera cele mai mici preturi la reconditionarea turbinei deoarece are cea mai eficienta si performanta aparatura de pe piata. Totodata, stocul de piese al lui Robnec este variat, iar orice reconditionare al turbosuflantei dureaza maxim 3 ore, cu garantie 12 luni pentru client.
Pentru ca reconditionarea turbinei sa fie efectuata cu succes, urmatorii pasi de lucru au fost urmati cu strictete de catre specialistii Robnec:
Reparatie turbina Kia Sorento
- Turbosuflanta a fost dezasamblata de pe autovehicul, iar ulterior aceasta a fost investigata la exteriorul acesteia de urme proeminente de ulei sau fisuri la nivelul corpului si al galeriei.
- Turbina a fost verificata de joc axial, prin rotirea axului in amandoua directiile. In cazul in care exista „joc axial”, acest lucru sugereaza faptul ca axul s-a invartit impreuna cu corpul fara a avea o lubrifiere corespunzatoare de ulei. Aceste
- Reconditionarea turbinei a continuat prin dezasamblarea turbosuflantei pe componente, iar fiecare dintre acestea a fost analizata in detaliu de catre specialistii Robnec. S-a constatat ca toate componentele au fost defecte, iar acestea au nevoit sa fie inlocuite cu piese noi, de calitate superioara. Astfel, piesele defecte au fost: axul, compresorul, corpul, kit-ul de reparatii. Kit-ul de reparatii este ansamblul ce face legatura dintre componentele principale ale turbosuflantei si este format din segmenti, port-segmenti, admisie.
- Ulterior, noul miez al turbosuflantei a fost format, iar acesta a fost pozitionat pe bancul de echilibrare pentru echilibrarea finala. Certificatul de echilibrare finala a fost scos realizat numai atunci cand parametrii testului echilibrarii au fost intre 0 si 1.
- Astfel, miezul turbinei impreuna cu celelalte componente cu care a venit in atelierul Robnec sunt asamblate impreuna, iar reconditionarea turbinei este finalizata.
Astfel, misiunea Robnec se incheie aici: reparatie turbina Kia Sorento 2.5 CRDi 2008. Pentru mai multe detalii legate de alte turbosuflante, accesati urmatorul link: